Sunday

Gårdagen fortsatte med att jag mötte upp kjulia vid affären o vi handlade mat ocj lite godsaker till kvällen, åkte sedan hem hit lagade mat, det blev glass o maränger till efterrätt mumsigt va de. Lite senare kom jonatan o daniel hit vi kollade film o snackade en massa. Tack för en trevlig kväll!

Gick up vid 9 tiden idag, åt en rejäl frukost med gröt o allt o sedan cyklade jag upp till innebandy samlingen. Idag var det dags att besöka fyllinge. De ligger tvåa i serien men vi stod upp bra o det var jämt in i det sista då det stod 6-6 när matchen blåstes av. Jag tkr att vi känpade på rikigt bra idag ! När vi kom hem til läjet igen cyklade jag hem till mormor, va där ett tag fikade o lite så. När jag kom hem va jag så trött så jag somnade. Nu har jag ätit kvällsmat o kollar tv.
see you later babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0