Me like you

Tisdag
dagen började med att jag åkte m mamma o pappa, de lämnade av mig i nöjesparken där  vi samhällare + esteterna  skulle skriva matteprov på typ två timmar. Det kändes ganska bra faktiskt men jag vågar inte hopas på för mkt. efter provet gick vi tillbaka till skolan. Eftersom att engelska lektionen gick bort så hade vi en lång rast sedan fortsatte eftermiddagan som vanligt. Sedan tog jag o julia bussen hem till mig. Åt mellanmål, snackade o lite så. myspys! På kvällen va det innebandy träning. sedan dusch, mat o sängen!

Pusspuss


Bild på mig o julia från i somras.
You don´t know how much you mean to me, you´re simply the best, sis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0