Titanic

Sitter här i sängen med laptopen nu nyduschad efter träningen som var rolig och ganska slapp. Kollar även på titanic just nu som går på 3:an. En rikigt bra och hemsk film som jag alltid sitter och snyftar och fäller en och en annan tår till. men jag tror inte att jag är den ända, hihi. Jag tycker att det är så sjukt hemskt och overckligt att det faktiskt har hänt på rikigt. Usch jag ryser bara jag tänker på det, tänk att vara helt hjälplös mitt ute oå havet i en båt som tar in vatten o håller på att sjunka, vad fasen gör man då liksom undra hur tankarna går i huvudet på en då? jag vill inte ens föreställa mig den panik det borde vara vid en sådan händelse. Men nu är reklamen  pausen slut så nu måste jag sluta. Ska kolla klart på filmen nu o sen blir det till att sova.

Godnatt, vi hörs imon !
Kisses/ S



 

Jack & Rose !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0