Julklapps shopping

Morgonen börjar inte så bra för mig försov mig idag och fick bråttom till bussen, är skit trött idag jag måste gå och lägga mig i tid. Blir ofta att jag tänker att jagf ska göra men så helt plötsligt när man kollar klockan så är den alldeles för mkt. Just nu sitter jag här på datakunskpapen nu o gör absolut ingenting dom andra fick tilbaka sina prov idag men naturligtvis va ett utav mina prov med bland  dom hon glömt rätta, jag blir så trött!

Efter denna har vi iaf bara 2 lektioner kvar, en engelska och sen slutar vi med en samhällskunskapslektion. Efter skolan blir det stan med Julia. Hade tänkt börja köpa lite julklappar idag men jag vet inte rikgt vad jag ska köpa.Någon som har något bra julklappstips?:)

Nu msåte jag sluta för nu ska vi visst börja jobba med powerpiont. ha en bra dag !♥

Kommentarer
Postat av: JULIA

jassså? så du visste att det var powerpoint vi jobbade i ? ;) haha ;D

det kommer nog gå bra på provet :)puss

2008-12-03 @ 14:00:11
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0