20 dagar till tomten

hej bloggen
Hoppas allt är bra med er. med mig är det bara fint förutom att jag är skit förkyld men  det är jag nog inte ensam om .vi får hoppas att det går över snart. Torsdagen den 4:e idag vilket betyder att det  bara 20 dagar kvar till julafton. Försöker skriva en önskelista hihi, men jag vet inte vad jag ska önska mig mer än pengar, presentkort, kläder och sånna saker. och det tycker jag känns lite tråkigt.Jag vill ha det som det var när man va liten då man fick massvis med julklappar att öppna. Nu får man mest kuvert och klappar som man redan vet vad det är i. menmen det är vell kul de m:)

har precis kollat på julkalendern med mamma , den börjar faktiskt bli lite rolig även om den är knas.Snart kommer julia hit och lite senare ikv ska vi o träna. Jag borde kanske inte vara med idag, jag får ta det lite lugnare ist.

Vi hörs senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0