5 dagar kvar

Godmorgon Lördag!
Vaknade vid 9 idag, förstår inte varför va skit trött men kunde ändå inte sova typiskt när man väl har möjlighet till de. Menmen jag har inte gjort så mkt bara legat i sängen hela förmiddagen bläddrat i lite tidningar o så. Ska snart hoppa in i duschen o sedan blir det wic match med linda.

fredagen va bara bra hann inte blogga då jag inte satt vid datan på hela dagen så jag får berätta om den nu ist. Åkte in til stan vid halv 11 tiden för att gå på julavslutningen i kyrkan efter det var det fika med tjejer från klassen på blå dörren, asså jag börjar verkligen bli stammis där känner ja, haha. Sedan kollade vi runt på stan en stund och sedan tog jag bussen hem hämtade grejer till kvällen och tog bussen till tvååker en halvtimma senare.Mötte upp julia på bussen  gick hem till henne o började göra oss iordning lite innan vi fortsatte hem till linda där vi käkade, gjorde oss klara och började förfesta och sjöng singstar, trevligt tjejer! Vid halv 8 eller nått sånt körde lindas mamma oss till ankarvallen för lagfest, herr o damlaget innebandy. Där va rikigt kul, blev vell en hel del dricka så nu dagen efter har jag en del minnesluckor och mår vell inte helt toppen men det är sånt man får ta. Jag hade iaf en kul kväll. vilket jag hoppas att ni m hade:)

Nu blir det duschen för min del så vi hörs senare! vad händer ikväll?
Kisses/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0