December månad

Första december idag, en ganska seg måndag som började med en stressig morgon men jag hann iaf med att kolla lite av adventskalendern som inte alls verkade bra en liten besvikelse haha. Nu ikväll blir det bara til att plugga. har svenska prov imorgon, ordkunskap, och spanska läxa + att jag måste läsa 60 sidor engelska bok tills onsdag. Känns inte för kul. Men jag tänkte iaf ta nån paus o kolla 90210 med :)

Längtar redan till helgen igen. Tänkte åka in til stan o handla julklappar tsm m julia på lörda o på fredag blir det nog matlagning o sedan kolla a-lags matchen med linda:) Hör gärna av er om ni vet nått trevligt för lördags kvällen, fest eller nått!

Men nu måste jag ställa ifrån mig datan o plugga. See ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0