Tuesday evening

Sitter och käkar mackor o framför ett avsnitt av 90210, jag kan verkligen rekomendera denna serie! Snart är det dags att sova för min del är skit trött men imorgon är det iaf en ganska slapp dag, slutar redan 12.50. Då blir det säkert till att gå ner på stan tsm med julia ska även ta första sprutan för livmoderhals cancer imorgon. Så vi hörs imorgon, nattinatti♥




Bjuder på en bild på tjejerna i klassen, Bara för att min klass är toppen och förgyller dagarna. Och jag röstar för en klassfest snart! 08spa<3

Kommentarer
Postat av: JULIA

Jag röstar också för klassfest !! Innan jul hälst :)) hade vart svinskojj :) <3

2008-12-09 @ 23:54:57
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0