Söndag

Bakade som sagt på förmiddagen gott blev det! Lite senare var det dags för match, hemma mo nissan och det blev vinst för oss med 9-7. Bra spelat tjejer:) När jag kom hem var jag helt slut så det blev tv och data för mig resten av kvällen och nu hade jag tänkt gå o sova.

Imorgon är det måndag igen och en helt ny skolvecka väntar med samhällskunskaps prov på torsdag och på tisdag ska vi ha redovisning i svenska och jag vet fortfarande inte vad jag ska prata om, smart som jag är. Det ska va en redovisning om något som ingen annan kan eller har varit med om och det är minsann inte lätt att kommma på nått bra kan jag lova. Någon som har något tips kanske?(a)

Men nu ser jag att klockan snart är halv 12 så nu måste jag sova ska ju upp vid halv 7 imon, suck. Sov så gott allihopa!
kisses/ S

Kommentarer
Postat av: JULIA

HEJ! rösta gärna på mig i veckans blogg !! :) (läs ilägget på min blogg så vet du vart du ska rösta )

2008-12-08 @ 18:48:34
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0