Onsdag

Hejsan!
Kom precis hem har varit på vårdcentralen och tagit den första sprutan för livmoderhals cancer, o jag måste säga att de gjorde lite ont så nu har jag ajaj i armen(a) Efter de va vi inne på ankaret en snabbis, mamma köpte skumtomtar till mig som jag nu sitter o mumsar på.

Slutade som sagt skolan vid 12.50 idag o då tog jag, julia, emelie och emma bussen ner till stan. Gick till blå dörren för att fika, idag blev det kycklingbaguette, mys va de! sedan kollade jag, julia o emelie runt i affärer efter julklappar och jul/nyårs klänningar. Jag köpte en svart klänning från Gina Tricot, lägger nog in en bild på den sen. Blev inga julklappar köpte för mig idag, jag vet ju inte vad jag ska köpa. Ingen säger ju vad dom önskar sig förutom mamma som alltid kommer med den dumma kommentaren"snälla barn" Jaja jag hittar vell på något bra på lördag hoppas jag när jag o julia ska julhandla.

Nu tänkte jag ta en dusch o sedan lägga i en hårinpackning och ansiktsmask o lite sånt. Ett eget litet hemma-spa är alltid mysigt en sån här regning och kall vinter dag. Vi hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0