my friday

Fredagen bestod utav skola från 09.50-15.10 ungefär en slapp dag i skolan då vi kollade på 2 luciatåg o sedan på julspexet i hus nio. kul va de, sista lektionen va lite annorlunda då vi delades in i grupper skulle ta reda på lite gran om gamla saker från medeltiden sedan va det fika med lussekttaer o julmust. Efter skolan gick jag ner på stan med julia, vi kollade runt i affärer o tog även en fika på blå dörren, lite mkt fikande  denna dag men gott vare.

På kvällen var jag bara hemma och tog det lungt tillsamans med mamma, kolla idol o lite sånt mys. Det var vell inte så oväntat att kevin skulle stå som vinnare i idol, jag tyckte att han var värd det då han har en fantastisk röst. Men alice var med grym i finalen då jag tycker att hon gjorde hearts on fire rikigt bra. så vi får önska dom båda lycka till i framtiden!
Gick o la mig hyfsat tidigt då vi hade match tidigt morgonen därpå. kisses♥



Kevin och Alice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0