Måndag

jaha nu va det måndag igen o dags för skolan. Hade en helt okej dag med idrott o lite så. Efter skolan tog jag  o julia bussen ner till stan, kollade runt o hon köpte någon julklapp vilket jag redan är klar med. Känns skönt att för en gångs skull vara färdig med nått i god tid:)  När julia sedan skulle ta bussen hem gick jag för att möta upp mamma som med va på stan. köpte ett par glitter leggings till nyår så nu är den outfitten klar. Köpte även en jacka som mamma ville att jag skulle ha men jag är lite osäker på den. Jag tycker att jag är för kort för att han en lite längre jacka men samtidigt  kan det vara skönt att ha när det är lite kallare och regnigt. Så vi får se om jag behåller den eller ej, lägger nog in en bild på den sen iaf. Tog även en fika tsm med mamma på stan. Sedan övningskörde jag hem.

Kvällen var lugn, var dukigt o städade mitt rum och hjälpte mamma att skriva julkort o lite så.
Hugs/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0