Lucia idag!

Vaknade vid klockan 7 denna lördags morgon. Åt frukost tillsamans med mamma och pappa framför luciafirandet på tv. fint va det. Sedan va det bara att skynda sig iväg till samling, idag var det dags att möta halmstad på bortaplan. Lite segt med match så tidigt men vi spelade rikigt bra idag o de resulterade i att vi vann matchen med 9-0, bra tjejer! När jag kom hem tog jag det lungt och åt lite senare åkte jag in till stan med julia o linda. Jag köpte inget speciellt utan vi kollade mest runt. Får ju inte glömma att berätta om den galna stunden i parkeringshuset då linda lyckades köra så att vi fastnade mellan en stolpe o en annan bil med ca 1 cm till varje sida, kom alltså ingen vart för då skulle hon köra in i nått utav de så en kille fick hjälpa henne och säga hur hon skulle göra och till slut kunde vi ta oss därifrån. haha jag undrar hur du lyckas med allt linda ?:o och som du sa själv, " har jag fått mitt körkort på posten eller?" haha ;)

Efter stan hängde jag med hem till julia, åt tacos med julia o henns syskon. Lite senare kom även julia o vi gick o mötte linda o sedan till statiol och hyrde film, banhemmet blev det, läskig va den! Så kvällen bestod alltså av film mys med flickorna. Sedan hängde julia med mig hem och sov här, vi kollade även lite på greveholm, den är bra haha .
Tack för en bra lördag <3



Bild på mig och julia från fredags då vi provade dessa glitter klänningar på vero moda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0