Lördag 6 december


Godmorogn
Hade inte tid till att blogga igår så jag får berätta om min lördag nu ist. Gick upp vid 9,halv 10 åt frukost, duschade och gjorde mig irodning för att ta bussen in till stan med julia.Vi gick runt i massa affärer och köpte julklappar vid 12 tiden mötte vi upp charlottte och fortasatte springa runt efter julklappar. efter nånm timme lunchade vi på herbets med taco tallrik, rikigt mumsigt va det. Rände runt i några timmar till sedan tog vi bussen hem till läjet igen. Jag hittade faktiskt det  mesta jag skulle köpa bara en eller två julklappar kvar att köpa nu.

När jag kom hem städade jag lite, åt middag o sen gjorde pappi mig till charlotte i träslöv. strax efter kom även linn, malin, minna och elin vi snackade och hade mysigt. Lite senare kom även carro och ronja.vi letade fest först men hittade inte nån jättekul så det slutade med en rikigt tjejkväll hemma hos challe. Trevligt va de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0