kvällen innan julafton

Efter julgrans klädningen så duschade jag o gjorde mig iordning. Vi 4 tiden körde pappa mig till sarah för hon skulle klippa mig. klippte topparna vilket blev en bra bit men det behövdes för att få bort de slitna fixade även till luggen som blivit alldeles för lång. När jag kom hem så var mormor hos oss så vi åt lite julamat och byte julklappar med henne så nu är man lite rikare(a)  Efter några timmar körde jag,mamma o elin hem mormor och åkte till kusin ida o hennes familj och lämnade julklappar och fick även en del med oss hem av dom, nu börjar jag faktiskt då lite julkänsla ändå, hihi.

Nu har jag precis packat färdigt allt för imorgon o ska sätta mig i soffan o mysa med familjen. så vi hörs innan jag går och lägger mig, ha en fortsatt trevlig kväll!
Kisses



Nyklippt, tack sarah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

kommer sakna dig<3333

2008-12-23 @ 23:25:36
URL: http://juliaaragnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0