Annandag jul

Vaknade även i dag av en liten busunge vid 9, halv 10 tiden. Lite små jobbigt att man inte får sova ut ordentligt nu men man kan ju inte precis bli sur på en sån liten söt flicka så de va bara att ta på sig och gå upp. Idag börjar ju mellandags rean så jag, Elin och mamma åkte in till Falun för att shoppa. Gick inte så många andra affärer förutom gina tricot, det va ju så fruktansvärt mkt folk överallt. Jag köpte iaf en stor stickad mysig tröja, ett linne, en lång skjorta och en söt liten pyjamas. När vi kom hem igen åt vi och sedan gick jag o Elin ut tsm med Lisa, busade i snön och åkte pulka, roligt faktiskt även om man känner sig lite barnslig vilket jag iof har gjort stora delar av dessa dagar när man lekt alla möjliga leker som en 3 åring uppskattar, hehe. På kvällen gjorde ja inte så mkt mer än at kola tv och spelade spel med de andra.
Puss v




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0